Returpolitik

 

 Fortrydelsesret, refusion og byttepolitik

BEMÆRK: VI RETURNERER IKKE GRATIS, DER PÅLÆGGES GEBYRER.

Afkast
Er det muligt at returnere min ordre?
Ja, det er muligt.


Hvis du ikke er tilfreds med de varer, du har bestilt, har du mulighed for at returnere dem inden for 14 dage efter modtagelsen.


I dette tilfælde skal ordren opfylde følgende betingelser:


1. Ordren indeholder stadig alle matchende dele, komponenter og emballagen
ankom nøjagtigt som produktet.
2. normal brug af produktet er tydelig, brud på grund af skødesløs håndtering er udelukket.
3. Produkter, hvor hygiejne er vigtig, er blevet grundigt rengjort, før returneringsprocessen processen begynder.
4. Vi har ret til at opkræve forsendelsesomkostninger hos kunden.
5. En returnering behandles inden for 7 arbejdsdage, og hvis betingelserne er opfyldt, anerkendes officielt anerkendt inden for denne periode.

*Vi forbeholder os ret til at afvise returnerede varer, hvis vi har mistanke om, at varerne er blevet brugt eller beskadiget uden vores egen skyld.


Hvordan kan jeg returnere min ordre?
Hvis din ordre opfylder ovenstående betingelser, skal du gøre følgende for at starte returprocessen:
- Send en e-mail til: info@valero.dk
- Sørg for, at e-mailen indeholder følgende:

Bestillingsnummer
Årsag til anmodning om returnering
Foto af produktet i tilfælde af brud
Kundens fornavn + efternavn
Kundens adresse

Vi vil derefter tale med dig og give dig returadressen.
Send aldrig retur til afsenderen, vi sender dig den korrekte adresse. Du, kunden, er ansvarlig for forsendelsesomkostningerne ved returnering af produktet.

AFBESTILLINGSREGLER
Forbrugeren har fortrydelsesret i overensstemmelse med følgende bestemmelse, hvis forbrugeren forbrugeren er en fysisk person, der indgår en juridisk transaktion til formål, der ikke er hovedsageligt er relateret til hans eller hendes kommercielle eller professionelle aktivitet:

A. AFBESTILLINGSBETINGELSER
Fortrydelsesret
Fortrydelsesfristen er 14 dage fra den dag, hvor du eller en af dig udpeget tredjemand anden end transportøren, modtog eller accepterede de sidste varer.

Da vi arbejder med et fuldautomatisk system, udføres ordrer, så snart de er placeret. Derfor kan vi ikke afbryde forsendelsesprocessen indtil levering, så en refusion er ikke mulig ved modtagelse af varerne.

For at udøve din fortrydelsesret skal du underrette os (Valero) ved hjælp af en klar erklæring (f.eks. via e-mail) om din beslutning om at trække dig ud af denne kontrakt. Tilbagekaldelsen er fuldstændig, når vi har modtaget varerne. Omkostningerne ved returnering af varerne afholdes af køberen.

Registrering af forsendelser undervejs

Da vores varer sendes fra Asien, kan der være længere transittid.
ingen kontrol. Hvis varerne allerede er på vej til dig, er afbestilling ikke mulig. Du bedes venligst vente, indtil du har modtaget varerne, og derefter sende dem tilbage til os. Selvfølgelig kan du informere os på forhånd om din afbestilling.

For at garantere dig den hurtigst mulige returnering beder vi dig om at sende os en bekræftelse på forsendelsesomkostningerne. 

* ALLE RETURNERINGER SENDES TIL VORES CENTRALLAGER I ASIEN PÅ KUNDENS REGNING.